Fardad Fariba

مرجع دانلود برترین آثار سینمایی دوبله به همراه موسیقی متن

Fardad Fariba

مرجع دانلود برترین آثار سینمایی دوبله به همراه موسیقی متن

Fardad Fariba

میخواهم خودم باشم اثر پائولو کوئلیو

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۳ ب.ظ

میخواهم خودم باشم

*

 در باغ دیوانه خانه ایی قدم می زدم که جوانی را سرگرم خواندن کتاب فلسفه ای دیدم

منش و سلامت رفتارش با بیماران دیگر تناسبی نداشت . کنارش نشستم و پرسیدم :

“اینجا چه می کنی ؟”

با تعجب نگاهم کرد . اما دید که من از پزشکان نیستم . پاسخ داد :” خیلی ساده پدرم که وکیل ممتازی بود . می خواست راه او

را دنبال کنم

عمویم که شرکت بازرگانی بزرگی داشت . دوست داشت از الگوی او پیروی کنم

مادرم دوست داشت تصویری از پدر محبوبش باشم

خواهرم همیشه شوهرش را به عنوان الگوی یک مرد موفق مثال می زد

برادرم سعی می کرد مرا طوری پرورش بدهد که مثل خودش ورزشکاری عالی بشوم

مکثی کرد و دوباره ادامه داد:

“در مورد معلم هایم در مدرسه  استاد پیانو  و معلم انگلیسی ام هم همینطور شد

همه اعتقاد داشتند که خودشان بهترین الگویند

هیچکدام آنطور به من نگاه نمی کردند که باید به یک انسان نگاه کرد

طوری به من نگاه می کردند که انگار در آیینه نگاه می کنند

بنابراین تصمیم گرفتم خودم را در این آسایشگاه بستری کنم

اینجا دست کم می توانم خودم باشم.”

 

پائولو کوئلیو

Paulo Coelho

برگرفته از کتاب قصه هایی برای پدران، فرزندان، نوه ها – پائولوکوئیلو

  • Fardad Fariba

Paulo Coelho

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی