Fardad Fariba

مرجع دانلود برترین آثار سینمایی دوبله به همراه موسیقی متن

Fardad Fariba

مرجع دانلود برترین آثار سینمایی دوبله به همراه موسیقی متن

Fardad Fariba

موسیقی متن انیمه Tokyo Ghoul (غول توکیو)

پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۵۳ ب.ظ

هنرمند: Yutaka Yamada
آلبوم: Tokyo Ghoul Original Soundtrack
ژانر: Soundtrack
سال تولید: 2015
فرمت: MP3
کیفیت: 320kbps
حجم: 165MB + 175MB
مدت زمان: 77:15 + 78:45

 

 

Tracklist:

Disc 1 
01 TG Symphonie
02 Das erste Kapitel
03 im dunkeln
04 Donnerschlag
05 Transplantation
06 Taube
07 Symptom
08 Tausendfüßer
09 Kriminalbeamte
10 Unordnung
11 Augenbinde
12 Grau
13 Schmetterling
14 Nachhall
15 Mond
16 Verzerrte Welt
17 Schöpfer
18 Regenbogen
19 Kaninchen
20 Tanz
21 Krieg
22 Mit
23 Küken
24 Auferstehung 0
25 Licht und Schatten
26 Das zweite Kapitel

Disc 2 
01 GLASSY SKY
02 Daw
03 Sorrow
04 AJITO
05 Plan A
06 Area
07 Scapegote
08 AOGIRI
09 AMON
10 Wanderers
11 AOZORA
12 FUKUROU
13 Mistake
14 Plan B
15 Orphan
16 Father
17 Gone
18 Alone
19 Dusk
20 Faded Light
21 With
22 Colour My Worl
23 ON MY OWN

 

دانلود موسیقی متن انیمه TokyoGhoul دیسک 1

دانلود موسیقی متن انیمه TokyoGhoul دیسک 2

  • Fardad Fariba

Yutaka Yamada

نظرات  (۹)

  • دانلود فیلم و سریال
  • دانلود انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul

    دانلود انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

    سریال توکیو غول با کیفیت 480p , 720p , 1080p

    قسمت دوازدهم فصل چهارم اضافه شد
  • shinya an otaku and army
  • سلام
    مرسی خیلی خوب بودن
    tokyo ghoul re رو هم میزارین؟
    سلام ببخشید میشه بگید چطوری دانلود کنم؟!
    هرکاری میکنم نمیشه!
    سلام ببخشید آهنگ ها بی کلام هستند؟؟
    سلام تشکر از شما
    چرا نمیشه دانلود کرد و نیاز به ایمیل داره
    ممنون همه اونا که میخواستم بود
    یه دنیا ممنونم، خیلی دنبالش بودم. محتوی بلاگتون از خیلی سایتها بیشتره!
    پاسخ:
    سپاسگذارم لطف دارید.

    خداییش اونایی که دانلود کردن و تشکر نکردن خیلی نامردن آقا دستت درد نکنه دروغ نمیگم اگه بگم 100 تا سایت خارجیو با قند شکن رفتم همه لینکاشون پوکیده بود تو تورنت 10 بار سرچ کردم اونجام نبود دیگه داشت گریم میگرفت که فارسی تایپ کردم اومدم از اینجا دانلود کردم من 20 گیگ OST انیمه دارم تاحالا اینجوری به مشکل نخورده بودم خیلی ممنون
    پاسخ:
    خواهش میکنم .
    خوشحالم که تونستم اسباب رضایت خاطرتون رو فراهم بکنم .
    لطفا به کانال ما هم سر بزنید.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی