Fardad Fariba

مرجع دانلود برترین آثار سینمایی دوبله به همراه موسیقی متن

Fardad Fariba

مرجع دانلود برترین آثار سینمایی دوبله به همراه موسیقی متن

Fardad Fariba

مترسک اثر جبران خلیل جبران

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۰ ب.ظ

مترسک

*

یک بار به مترسکی گفتم : لابد از ایستادن در این دشت خلوت خسته شده ای

گفت : لذت ترساندن عمیق و پایدار است من از آن خسته نمی شوم

دمی اندیشیدم و گفتم : درست است چون که من هم مزه این لذت را چشیده ام

گفت : فقط کسانی که تن شان از کاه پر شده باشد این لذت را می شناسند

آنگاه من از پیش او رفتم و ندانستم که که منظورش ستایش از من بود یا خوار کردن من

یک سال گذشت و مترسک فیلسوف شد

هنگامی که باز از کنار او میگذشتم دیدم دو کلاغ دارند زیر کلاهش لانه می سازند .

 

 

جبران خلیل جبران

Khalil Gibran

برگرفته از کتاب دیوانه جبران خلیل جبران

  • Fardad Fariba

Khalil Gibran

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی